MORNING! =)

Godmorgon alla, har precis typ vaknat. är inte så utvilad och har inte sovit så bra så har ont i kroppen. Men skit i det, ska snart börja tvätta av mig mitt smink som jag sov med och fixa mig lite snabbt och sen dra ut en stund i det fina vädret. Måste ju passa på! Lite senare vid femtiden ska jag ner till fritidsgården där dom har tjejkväll för alla tjejer och vi ska få massage, ansiktsmask, manikyr och massa såna tjejgrejer. Mysigt, tar nog med mig kameran ner dit också. Efter det ska jag nog åka och sova hos en kompis, men vi hörs nog senare puss


Kommentarer
Postat av: Felizia Andersson<3

god morgon <;)

2010-04-08 @ 09:51:24
URL: http://bbabbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback