MIN PÅSKAFTON

Förlåt för jag inte uppdaterade igår, men han tyvärr inte för det var ju påskafton!

Efter jag hade ätit lite påskmat med mamma, lillebror och nicklas åkte jag till eriksbo och mötte upp tjejerna jasse, natta och svensson. Efter en stund gick man hem till melissa och efter det vidare bort mot ari där alla drack! Vi körde burr ( eller något ) och satt och lyssna på musik och bara togg det lite lungt. Det skulle vara en brasa nere vid parken så vi gick dit lite senare och mötte alla andra,

lLite senare skulle jag, jasse och svensson skulle gå hem till zaher och kissa, så går man upp för en brant backe så hittar vi ett par nycklas så tänkte vi att när vi kommer tillbaka ska vi fråga runt om det är någon som har tappat dom. När vi kommer tillbaka frågar vi så säger någon att det stog en lapp i affären om att det va någon som hade tappat dom nycklarna vi hade. Så jag & svensson gick dit till henne då och hon blev verkligen glad!  Vi fick hittelön också men den summan var nog lite att ta i, vi fick 500 spänn VAR! heelt sjukt,

Efter vi har varit vid elden en stund och man verkligen fröös ihjäl ( jag hade bara converse, en tunika och min skinjacka ) så gick alla tjejer hem till mattias, där satt vi och lyssna på musik och drack lite. Vi började dansa på stolarna och vi va helt enkelt glada. Efter en stund ringer någon till mattias och säger att småbarnen inte får gå ut ( hans lillebror va hemma med sina kompisar ) för att det va skottlosning på gården bredvid. Alla blev helt hyssteriska och ringde sina förälrdrar och pojkvänner och sa att dom inte fick gå ut! vi ringer polisen och berättar men dom va fan dumma i huvet ... men hos mattias blev det också lite tjaffs men det nämner vi inte här ;)

Men det roliga är att tio minuter, en kvart senare så vill vi ut, haha vi vill gå till elden igen så ber vi ari möta oss, så han möter oss och vi går ner igen. Där är det typ bara vuxna kvar och vi står och tjöttar och värmer oss vid elden så man luktar äcklig kossa! där nere blir det återigen lite tjaffs men det är inget jag tänker nämna i bloggen heller ;) Sen frös jag så fucking mycke att jag gick vid halv ett tiden, duschade mitt hår och la mig.
Och jag vill verkligen inte veta vad mina kläder luktar nu, usscchh!!

när jag kommer hem får ni se lite bilder, folk kommer säkert lägga upp på facebook och jag har även tagit lite. *applåder*




men jag hoppas alla mina läsare har haft en bra och rolig påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback