JAG ÄLSKAR LOV!




inte sover jag än inte, haha är ju ensam hemma och det spelas hög musik genom högtalarna och jag dampar på msn med filip! Vi snackar och taggar till balen som är i juni någongång. BALEN 2010 BABY! Vi kommer röjja hela stället på plats, längtar som fan till sommaren och allt som händer. Sluta i den jävla pissluffar skolan och bara hej till nytt folk i gymnasiet och det fina vädret och lååångt lov! Jag älskar lov, det finns inga läggdags regler och man känner sig inte stressad över något. Klockan är snart halv fyra, eller ah om en kvart och jag är inte ens trött? Kanske för att jag dricker så mycke coola och äter chips. HAHA finns inget bättre just nu. Och så vill jag tacka filip som är social mot mig så här sent, alla andra bara sover! PUSSYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback