.

Ne, nu känner jag att jag får ta tag i bloggandet igen. Har ju inte uppdaterat på evigheter. Ska åt minstonde försöka uppdatera två gånger om dagen. Jag vet ju att en del läser min blogg, det ser jag ju på min statistik. Men vilka är ni egentligen? Skulle vara ass gulligt om ni bara komenterade och säger vem ni är och så, så jag vet om det är mina vänner som läser den eller om det är några jag inte har en aning om vilka dom är.
men varför jag inte hr uppdaterat så mycket är för att jag har grejat mycket med datorn, den va ju sönder för ett tag sen. Sen har jag även mått lite konstigt så det är nog den anledningen jag har till varför jag inte bloggat. Men nu tar jag tag i detta ( och ser hur långt de räcker, HA-HA )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback