BYTT DESIGN ..

Har bytt design nu, vad tycks? Hiss eller diss? själv är jag lite osäker men det får duga ett tag. haha! Sitter bara hemma och har gjort det hela kvällen nu, kollat på ballar av stål och whipeout med lillebror och mamma. Jag och min lillebror ass garvade på whipeout för det va en kille som inte kunde simma, så fort han hade ramlat i vattnet så fick såna räddare komma och rädda honom! hahahha. väntar fortfarande att bilder från påsken ska komma upp på face =(
Men ni får nog ett inlägg innan jag går och lägger mig, PUSS


Kommentarer
Postat av: Felizia Andersson<3

riktigt nice harru tid att hjälpa en att göra en design o header kram , gillar din blogg kram<3

2010-04-05 @ 10:59:46
URL: http://bbabbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback